Powered By Blogger

петък, 7 декември 2012 г.

Моно

Коледно ми е

Пуешко едно.

Искам да спастря монолог:

Аз съм врана. Черна май. Обичам да грача. Ама да грача, докато някой ме чуе.

Даже се опитвам да пея. На много езици. Намирам пеенето си за хубаво. Намирам се за хубава. Лъскава такава.

Имам си и перушинка и сега съм се накокошинила една такава, че ми е едно такова нестоплено.

Затресла ме бе мисълта как да стана лебед.

Мислих и реших, че лебедите са красиви, но не са чак толкоз магнетични.

Едни такива грациозни, плавни, едни Аджелини Джолита на птиците. Брад Питовци също.

Комерсия.

Къде по- голямо предизвикателство е да бъде открит, изнамерен, изкопан оня чар на вранката.

Хем грозничка, хем една опърпана, няма грация и даже патките й се смеят.

Обаче знаеш ли какво. Враната е Феникс.

Тя няма да остане гладна, пък и трудно мре.

Децата не я замерват с прашки, щото ги е жал, че е такава една ....никаква.

Издържа и на студ и на пек.

Враната не е символ на нищо. Или враната е символ на нищото, което е много по- дефинирано от нещото.

Не я вкарват в реклами, понеже е малко неугледна.

Не я ядат на Коледа, Гергьовден и друг месояден или празник

По времето, когато пуйките се скубят, а прасенцата наддават последен писък, вранката си яде каквото даде Господ и си летииии ли лети.

Вранката прави пакости и се ебавка с любимците в гората.

И винаги й прощават, а защо не я обичат не знам.

Щото не е лебед, нали?

А и да сме откровени Чайковски направи такъв голям панаир от лебеда. И Натали Портмън.

Че лебеда не ака ли или не яде ли и той невинни рибки?

Враната живее в усамотение и не се обича много със себеподобните си, но е галантна, винаги отстъпва някой комат паднал във водата на гладните риби, които не могат да докопат нищо от нахалните патки.

А патките са много нагли и ядат до насиране и умиране. В този смисъл враната е една фитнес икона.

Питай Гугъла: враната е най-умната птица, дори може да брои и смята. Е, аз мога да броя, ама със смятането малко съм с калкулатор.

Враната намира, че нейните дечица са най- сладкопойните птичета на света. Тя е добра майка.

Те я напълно моногамна!

И днес наблюдавайки една врана, кротко кацнала до мен до пейката, без страх, без свян, без да проси и гледаща с отвращение тъпчещите се с каквото им хвърлят децата патици, реших, че съм една грамадна врана, даже гарван. Да ми дойде един лебед сега да му кажа как красавците биват подлагани на магии и накрая умират от любов.

Да си чул врана , умряла от любов?

Да си чул за врана, по която някой да е умрял от любов?

Ей, на такива работи.

Айде аз отлитам, че много ме е стиснало коледното настроение за топките   (имам няколко  чифта, направила съм си обеци от тях и си ги менкам). Ташак с ташаци хах.
И в коледния дух да ти дам една голяяяяма песен. Sing along witg me :)








Няма коментари:

Публикуване на коментар